четвер, 14 травня 2009 р.

Інтернет-консультація з теми "Інтернет як технологія дистанційного навчання"

Шановні колеги! Чекаю відповіді на наступні питання:
1. Визначити поняття "Інформаційна компетентність вчителя".
2.Чим відрізняються поняття "дистанційна освіта" та "дистанційне навчання"?
3. Які моделі дистанційного навчання можна використовувати для організації методичної роботи вчителя?
4. Яким чином можна використовувати сервіси Веб 2.0 для проведення методичних об'єднань?

Це цікаво:

Виртуальное МО учителей информатики
Відділ дистанційного навчання ДонОблІППО на Wiki
Перші кроки в середовищі ВікіОсвіта
Мережеве об єднання
Соціальні сервіси

4 коментарі:

  1. Інформаційна компетентність вчителя - передбачає оволодіння новими інформаційними технологіями, уміннями відбирати, аналізувати, оцінювати інформацію, систематизувати її; використовувати джерела інформації для власного розвитку.

    Дистанційна освіта – освіта, яка здобувається на основі дистанційного навчання. Така форма навчання дає свободу вибору місця, часу та темпу навчання.
    Дистанційне навчання - форма навчання, рівноцінна з вечірньою та заочною формами, що реалізується в умовах віддаленості слухача і викладача на основі використання сучасних інформаційних і комунікаційних технологій, якi забезпечують iнтерактивну взаємодiю викладачiв та студентiв на рiзних етапах навчання i самостiйну роботу з матерiалами iнформацiйної мережi.

    Для проведення методичних об'єднань можна використовувати сервіси Веб 2.0. Це дозволяє користувачам спільно діяти - обмінюватися інформацією, зберігати посилання та мультимедійні документи, створювати та редагувати публікації, тобто відбувається налагодження соціальної взаємодії. Тому технології Веб 2.0. ще називають соціальними сервісами Інтернету.

    ВідповістиВидалити
  2. Для організації методичної роботи вчителя можна використовувати організаційні та інформаційні моделі дистанційного навчання.

    ВідповістиВидалити
  3. Под информационной компетентностью учителя подразумевается не только умение владеть современными информационными технологиями, но и умение выделять, анализировать и обобщать информацию, а так же уметь использовать полученное в практической деятельности.

    ВідповістиВидалити
  4. Дистанционное образование - целенаправленное и методически организованное руководствоучебно-познавательной деятельностью лиц, находящихся на расстоянии от образовательного центра, дистанционное обучение - учебный процесс, при котором все или большая часть учебных процемдуросуществляется с использованием современных информационных технологий. На мой взгляд, дистанционное обучение является составляющей дистанционного образования.

    Разные авторы предлагают различную классификацию моделей дистанционного обучения. По-моему, наиболее эффективными для организации методической работы учителей являются: модель обучения по типу экстерната (для самостоятельного изучения интересующего вопроса, повышения профессионального и общекультурного уровня и т. д.); модель обучения, основанная на сотрудничестве учебных заведений образовательного округа.

    Социальные сервисы Веб 2.0 можно использовать для проведения методический работы учителей одного предмета или учителей различных предметов, работающих над одной проблемой. Данный сервис помогает обсудить интересующие вопросы в нужный момент, а не только тогда, когда проводится заседание или при встрече; помогает решить проблемные ситуации (обсуждение на странице может привести к верному решению выхода из ситуации, сохранить время), повысить профессиональную компетентность начинающих учителей.

    ВідповістиВидалити